Allsång.



Igår tog vi fram våra mest fantastiska sångröster (jag vet att min är obefintlig) och åkte till Bohus fästning. Fikade lite, myste lite och trallade lite. Solsken, härlig stämmning och fina människor runt omkring. Kan man må annat än bra just då? Jag njöt.

Fantastiskt att se alla små söta barn. Vi hade ett par flickor nära tätt intill som påminde mig om hur jag själv och mina systrar var för ett par år sedan. Ganska många år sedan. Dem dansade, kunde varenda text som Timotej hade gjort och var högt och lågt. Gjorde säkerligen av med mer kallorier på att "dansa" än vad jag gör av med när jag springer en mil. Dem var bara två, vi var fyra. Min kära mor och George ska ha en stor eloge. Jag blev trött av att bara se det.

Härligt med fredag. Like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback