Vilohelg.



Avrundade en hysterisk arbetsvecka på altanen i Surte.
Den är inte klar än, men den fungerar ändå.
Vi åt räkor och njöt av solen. Mormor kom förbi och vi umgicks.
Min familj är guld.

Mamma väckte mig 07:00 på lördag morgon.
Tur att någon haft semester och kunnat sova hela veckan.
Jag trodde jag försovit mig men hon ville bara ha mig med på en löprunda.
Tack, när jag äntligen fick sova. Det var rätt skönt när vi väl kom ut.
Kvällen spenderades med min syster. Träning, god mat och mys.
Föräldrarna roade sig med Bruce och jag fick agera taxi. Inga konstigheter.

Idag har jag drivit runt med min mor på Kungsmässan. Mysigt.
Hon är bra hon. Älskade familj!

Men nu är jag hemma i lägenheten. Har städat, pysslat och grejat under eftermiddagen.
Tog en promenad runt mina kvarter och har nu landat i sängen. Jobbat lite och kollar OS.
Jag vet att jag har en tuff vecka framför mig. Men det känns okej.
Jag är utvilad för första gången på länge.

Min diet börjar om igen imorgon.
Karaktären är på minus, men nu jäklar.

Jag saknar min Maffia, mina älskade tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback