Semester.

Semester på hemmaplan är inte så tokigt ändå. Jag njuter av att kunna sova tills jag vaknar. Det är inte sent, men ändå, vakna utan att klockan ringer, helt underbart. Att Johanna är hemma och jag kan ägna massa tid åt att njuta av att bara vara med henne är ännu mer underbart. Tränar, umgås och mår allmänt jättebra. Härlig känsla!
 
Idag har jag sovit ut och sedan har jag ätit frukost i sängen till nyhetsmorgon. Det är avkoppling på hög nivå. Släpade mig från sängen till soffan. Drack upp mitt kaffe, beställde nya bruna linser och satte igång installation av uppdatering på Iphone (jag vet inte hur det har blivit än och jag vet inte om jag vill veta). Har under tiden plockat i lägenheten, färgat ögonbryn och fransar, diskat och försökt få ordning på min tvätt. Man får dagarna att gå.
 
Tänkte gå ut och få frisk luft snart. Ska bara se till så att telefonen mår bra först. Jag ber och håller mina tummar stenhårt knutna.
 
Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback