Hejdå Helg!

 
Helgen kom och den gick. Dagarna susar förbi och jag försöker hinna njuta av vardagen.
Spenderade helgen med fina vänner, god mat, mycket sömn, träning, innebandy och fint väder.
Göteborg visar sig från sin bästa sida och solen tittar fram även idag. Jag kan bara känna lyckorus.
Vi vann definitivt serien i helgen. Nu hänger det inte på någon målskillnad längre. Alltså div 2 nästa.
Tänka sig att det var där jag började min seniorkarriär som 13åring. Jisses.
Alla dessa år senare har jag fortfarande inte fattat att jag inte blir bättre än såhär!
Nu går vi för att vara obesegrade när sista matchen är spelad. Kanske kan vi också toppa poängligan med surtespelare. Det hade ju varit fint!
 
Måndag och 1 vecka kvar till semester. Jag gör veckan med ett leende!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback