Fortsättning...

Förutom att jag har en telefonbok som innehåller alla mina facebookkontakter med födelsedagar så verkar telefonen fungera alldeles utmärkt! Jag kan om jag bara vill och inte behöver ha bråttom. Stolt tjej!

Igår kväll hade vi tjejmys. Johanna, Jennifer och Therese. Underbara vänner. Vi lagade mat, åt oss proppmätta och kollade gamla bilder. Minnen, fantastiska minnen. Vi har haft kul genom åren. Glädjetårar av bilder och filmer är bevis nog :) tack tjejer!

Idag har jag vart på gymmet. Kört MRL så att mina ben darrade ikapp med ett asplöv i storm. Trött tjej. Gjorde en sallad och har sedan jag ätit den legat på soffan och försökt komma på vad jag vill göra. Jag vill komma ut på en promenad men det regnar. Man kan ha regnjacka men jag vet inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback