Kom dååå.

Måndagen går mot sitt slut. Dagen på jobbet rusade ifrån oss och klockan stod plötsligt på 30 min övertid. Rusade till gymmet för att hinna till body combat passet som jag faktiskt sett fram emot! Fantastiskt vad kul det var också. Helvettes mjölksyra i låren och jag känner ett välbehag inom mig. Känslan när man känner att det inte finns mer, att man har gett allt. Motivationen är på topp. Varierad träning är det bästa. Nu kan jag på ett bra sätt få ihop det men kanske det roligaste jag vet, innebandy. Vi får se hur länge detta håller i sig. Jag njuter så länge och försöker hålla glöden. Inväntar också det nya gymmet som ska öppna vid olskroken. Sportlife 2 minuter från porten. Inga ursäkter är goda nog för att ligga kvar på soffan. Men livet är inte bara träning... Jag veet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback