När söndagen kommer...

Och jag har en underbart pigg känsla i kroppen. Avslappnad så att jag nästan är trött, då vet jag att jag har ägnat den här helgen åt det kroppen behöver. Sömn, träning, bra mat och vila. Jag har fått kärlek från delar av min fantastiska familj och är allmänt välmående. Jag hoppas att denna helgen var vändningen på ett par tunga dagar. Ibland behöver man stanna upp och fokusera på det som får en att må bra. När min kropp är i obalans är hela jag en människa i kaos. Finns för och nackdelar med det, nackdelarna får jag jobba på. Nu bränner jag av ett pass på gymmet innan det blir söndagsmys i soffan. Jag är laddad för en veckas jobb. Sedan väntar semester, vart den tar mig är fortfarande oklart. Kanske till värmen kanske inte! Det blir bra hur som helst.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback