10/4

Hmm.. vart ska jag börja? Senaste dygnet har vart ett av dem värsta i mitt liv skulle jag vilja påstå. Varför kommer allt på samma gång? Eller är jag i en väldigt negativ fas just nu? en blandning av många jobbiga nyheter och en negativ Linda kan vara svaret på denna jobbiga dag. Hoppas jag vaknar till en bättre dag imorgon....

Inte visste jag att jag skulle reagera så hårt. Jag blev lika förvånad som du. Men... det kanske betyder någonting! Nej jag orkar inte ens tänka på det en gång till. Jag vet att det som fanns inte finns längre och det räcker. Det tar jag med mig och går vidare, långt bort... jag har prioriterat bort, och här kommer smällen jag aldrig trodde jag skulle få. Jag tog allting förgivet, där fick jag för det.

Den här ryggen. Tänk om jag kunde få bli bra. Utan behandling, utan bråk. Jag orkar inte sitta still, jag är så rastlös. Idag tog jag mod till mig, trotsade min mor och åkte på träningen. Jag har tagit ett beslut om att medverka i helgens cup, mamma, jag vet att du inte gillar det, men vi kan inte alltid vara överrens. Detta är det sista jag gör innan jag ska gå på behandlingen och väl där lovar jag att jag ska göra allt vad ni säger. Jag vet, det kommer bli jobbigt. Jag ser det som en stor svart vägg framför mig, men jag kan inte bara ta genvägar och skita i det som är jobbigt, jag måste ta mig igenom det. Det är det som kallas att växa upp och bli mogen. Mamma, jag lovar, jag ska fixa det, men jag klarar det inte utan din hjälp. Och även om vi bråkar, jag vet att du vill mitt bästa, Jag älskar dig, mer än allt! Utan dig vore jag ingenting.

Idag har Linda jobbat hela dagen, duktig tjej. Sen har jag tränat och slappat. Snart ska jag ta mig en behövlig dusch, innan jag ska krypa till sängs. Imorgon blir det återigen jobb... sen hoppas jag på en lång härlig promenad i det gröna =)

Du får komma hem genast, för jag saknar ju dig! (L)

Good Night, sleep well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback