11/4

Ibland undrar jag om det finns något förutom min familj och mina vänner jag älskar lika högt som innebandyn. Jag menar, allting kommer och går... Men innebandyn bara är där. Den har funnits där, ja sen jag började, för tio år sedan. Okej, det finns med och motgångar, men man klarar dem och innebandyn finns kvar.
Men hade inte vårat Surte varit så underbart som det är, hade jag förmodligen inte älskat innebandy lika högt. Jag kanske inte ens hade spelat fortfarande. Brudar, ni är toppen (L)
Hur ska jag kunna vara ifrån allt under en och en halv månad? det är ett stort frågetecken för mig. Men jag vill ju kunna vara med sen under säsongen, så det är bara att hålla ut.

Idag har jag jobbat ännu en dag, sen har jag solat och tagit en lång promenad. Det var otroligt skönt. Jag känner att jag behöver tänka över allt, fast när jag tänker blir allt värre... vad gör man då? finns det någon lösning på mina problem? kanske, kanske inte.
Jag passade på att ringa och prata med min far när jag var ute och vandrade. Det var skönt att få höra din röst. Jag vill ha dig här hoss mig. Jobbigt att någon är så långt bort när man verkligen behöver den. Ibland saknar jag en riktig pappa, även om George är den mest underbara ersättaren man kan få, blir det aldrig pappakänslan. Hur mycket jag än vill. Jag vill verkligen ge dig en chans, men det går inte när jag har min pappa kvar. Jag är ledsen. Jag vet att ni båda bryr er. Men på två helt olika sätt och jag behöver er båda två. Jag älskar er gubbar =)  haha.

Pettson bli genast frisk så vi kan ha övernattning i helgen (L) Även om det bara blir du och jag com det ser ut nu. haha! Men vi kan nog ha kul ändå... ska bli så underbart med cup, en helg med alla brudar, kan det bli bättre? ni alla är saknade.

sova? duscha? Ja det är absolut vad jag borde göra nu.

Lite kärlek och sånt...


Kommentarer
Postat av: Pettson

jag kommer vara på plats idag hjärtat! gör massa mål så ska jag heja massa, eller så mycket jag orkar och kan i alla fall! :)

2007-04-13 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback