14/4

SURTE SURTE SURTE... Vårat goa jäng vinner gruppen och imorgon väntar semifinal mot partille, ska bli hemskt spännande. Jag kan dock inte medverka pågrund av dop, men jag hoppas på vinst då jag genast måste lämna dopet för en härlig final med brudarna =) Har vart en underbar helg hittills.. hoppas den goda trenden håller i till morgondagen!

Nellie ska döpas imorron, lillskiten. haha. sååå söt. Tänk att man en gång vart så liten, det är så svårt att föreställa sig faktiskt. Men ska bli skönt att träffa mormor och morbror och alla =) mysmys. Min släkt (L)

Sofie, ja så heter hon, hon som förpestar mina dagar här hemma. Men jag måste säga att nu när hon inte är här (hon är och spelar cup i linköping) så saknar jag henne ganska så mycket. Konstigt det där med syskon. Men ibland så kan hon vara väldigt snäll, tänk om det kunde vara fler av dem stunderna, för dem älskar jag. Och oavsett om hon är lite elak ibland så älskar jag henne massor.

Min lördag

Min dag började ganska så tidigt idag, match 08.45. Efter en härlig match mot rbk som tillslut slutade 1-1 åkte stora delar av laget till ett mysigt cafe. Där satte vi oss i solen umgicks och njöt av värmen och solen. Sjukt skönt väder vi har nu, låt det stanna föralltid. Efter en lång fika åkte vi till hallen och kollade lite på alla våra vänner tills det var dags för nästa drabbning. Vi spelade ut hemmalaget 0302 efter noter ungefär, första perioden var lite knagglig men sen fick vi till det =) Pettson var dessutom i spel, skönt att se.
Efter matchen åkte vi hem, jag fick lite mat, sen tog jag mig en promenad till Bohus. Jag och Pettson tog och köpte en glass och knallade hem till henne. Väl där var det lite hockey sen begav jag mig hemåt eftersom att stackars Pettson plötsligt fick migrän? eller någonting. Åhh, bli frisk till imorron! (L)

Nu sitter jag här och hänger, tänker för mycket som vanligt och lyssnar på musik.
Tralalalala... Ja, jag kanske är lite övertrött också. Borde sova.

solsolsol, fortsätt skina över oss och ge oss din värme.


Kommentarer
Postat av: Carro

Så du hade en blogg du med... där ser man. Vi måste va världens (?) mest bloggande lag...
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback