16/4

Så var det måndag igen.. och första skoldagen på två veckor, måste erkänna att det var lite skönt imorse att komma tillbaka, men sen var jag lika trött på skiten efter två timmar =) men snart är det över... snart är det studenttider och vi ramlar ut i det verkliga livet.. hur ska detta gå?

Helgen slutade med ett silver, buga och bocka för pixbo som slog oss med 6-0. Dem var väl trots allt förtjänta av guldet. Men brudar, vi stog upp bra, efter dem första fyra minuterna. Jag är stolt över att lira i surte måste jag säga. Hur ska vi klara oss utan varandra under hela uppehållet? Vi kanske måste hitta på något bus =) hihi. Surte IS (L)

Efter den här otroligt roliga helgen går jag också på min behandling, vet inte hur det känns riktigt. Ganska så tråkigt. Men nu är jag inställd på att göra det faktiskt. Vill trots allt bli bra i ryggen igen och slippa smärtorna.

Och ja, jag borde plugga lite nu, men jag är sämst på att plugga. Det är så segt och det händer ju liksom ingenting. Palla att sitta still hur lång tid som helst, haha, nej, det är ingenting för mig.
Men jag måste väl återgå snart, om en stund, jag lovar.

Imorgon har jag en ynka lektion, känns så fruktansvärt onödigt att pallra sig hela vägen till skolan för en lektion för att sedan bege sig hemåt igen. Men imorgon ska jag faktiskt vara duktig och göra det har jag bestämt mig för. Jobbigt också när det är så fin väder och man bara vill ut och ta till vara på det. Tur är väl att vi går 08.00-09.15 imorgon, då hinner man njuta av vädret också.

Att jag saknar dig när du är borta måste betyda någonting, så kom hem nu =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback