20/4

Så var det fredag igen..

Ännu en vecka har sprungit iväg och vi är en vecka närmare studenten. Idag fick jag min studentmössa, det känns lite galet. Detta har man längtat efter länge, och nu plötsligt står vi här med bara några veckor kvar. Ja, gud vad det har gått fort. Fast på ett sätt vill man bara stanna kvar i skolan, för dem här sista månaderna har varit bland dem bästa i mitt liv, men samtdigt vill jag bara ut och upptäcka världen =)

Under dagarna nu händer det inte allt för mycket, jag kommer hem från skolan, går och lägger mig, vaknar, umgås med min familj mina vänner eller david för att sen gå och lägga mig igen. Sen börjar det om från början igen. Men nu är det ju trots allt helg. Då ska vi se till att hitta på nått najs.

Grillkväll imorgon eller brudar? (Johanna, Terre, Pettson) yeah.. ni är bra!

Skönt att våra klasskompisar från New York äntligen är tillbaka, nu kanske det börjar hända nått i skolan igen. I och för sig har vi haft det bra i skolan, inte så mycket att göra. Men det har varit alldeles för dött för min smak.

Jag känner att det börjar klia i benen på mig nu. Jag har fått gömma innebandyklubborna för att jag inte ska ta fram dem och skjuta ner allt vi har i hallen. Hur ska jag stå ut en månad till? Saknar laget med... alldeles för mycket!
Men jag kämpar på med vattnet, snart är det min bästa vänn. Och när jag blir för rastlös tar jag mina härliga promenader också, för sitta still det GÅR inte.

Linda har Matte C prov om ett par tre veckor också. Det ser ut som om att jag behöver plugga i helgen med andra ord, trots att det tar emot. Men kan jag få expert hjälp, så ska det nog lösa sig. 12 poäng för godkännt, det ska jag väl ändå klara av. eller? Hoppas!

Förlåt Carro för att du inte vart med i min kontaktlista, men jag har grejat det nu =)

You and me? Jag leker med tanken och det känns som om att jag gillar den väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Pettson

ville bara skriva... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback