23/4

Oj vilken trött Linda det är som skriver i bloggen idag... =)

Klockan är bara nio och jag funderar ändå på att gå och vila huvudet på min fina huvudkudde... Jag har dock sovmorgon imorgon och jag är lite sugen på att ta en promenad, men vet inte om jag orkar vara vaken hela vägen runt Surte. Hmm får se efter jag är färdig med det här!

Idag har jag jobbat hela dagen, duktig som jag är. Jag, Maria och Lisa kämpade på. Fast mest Lisa eftersom att vi andra inte hade så mycket att göra innan 12.. men sen fick vi minsann att göra! Efter jobbet har jag vart i några djupare diskussioner på msn och sen har jag pluggat lite och ätit. Matten som jag skrev om igår har jag tyvärr fortfarande inte börjat kolla på. Men jag lyckades ta tag i svenskan idag (redovisningen är imorgon).

"Det är fin choklad, jag köpte faktiskt den för fem kronor" (mamma när sofie tänkte äta upp en av hennes "elefanter" som hon köpt nere på frukt och grönt i Surte. Oj vad jag älskar dig mammi. Jag och Sofie skratta så vi grät =)

15 Juni, ja det är då familjen lämnar mig, överger mig, sticker ifrån mig. Aiga napa och Cypern en vecka, men Linda får vara hemma och jobba. Men mamma har lovat mig en resa i augusti så jag ska nog stå ut. Och jag har ju mitt stora härliga hus för mig själv i en hel vecka. Det ska bli skönt.. i början iaf.. sen vet jag inte hur jag ska överleva! Blir väl nudlar till mat i en vecka, haha...

Har dessutom börjat läsa en bra bok. Den och sängen lockar och vinner över promenaden, så nu springer jag till sängen och drar täcket över mig och hoppas att jag senare ska kunna slita mig från boken och vaknar upp utvilad imorgon.

Over and out Baby! För nu har jag fått nog av dumheter från din OCH min sida.


Kommentarer
Postat av: Carro

Får nog säga att hon lyckades, efter att vi hetsat henne lite... men hon va klok å nobbade hans erbjudanden, drängfull som han va. Tror en liten kille hemma i götet betyder mer än hon vill erkänna... =)

Postat av: jonnah

kkkkkarlsson, jag är en loveMAKER! jag parar ihop andra, inte mig själv med folk........;)

2007-04-24 @ 21:32:00
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback