25/4

    

Fick innebandynostalgi och var tvungen att kolla lite bilder och ville gärna dela med mig av dem.

Har precis vart ute och promenerat, idag alldeles ensam, tur att jag har min telefon =) Gick och funderade på det här med innebandyn och kom på att jag saknar det hur mycket som helst (om ni inte redan visste det). Men i helgen ska jag iallafall pallra mig in till stan och kolla på syrran, pettson och alla andra småbrudar när dem spelar (förlåt Pettson att du fick gå under "småbrudar", men du spelar faktiskt med 90orna i helgen). Förmodligen kommer detta innebandytittande leda till ännu mer längtan. Att sitta still på läktaren är svårare än vad många tror. Det är ingen lätt uppgift, speciellt när man vet hur långt det är kvar tills man får leka av sig med klubban och bollen igen, men det är bara att stå ut.

"Den nya löpartrenden, att springa i vatten". Detta läste jag i en tidning idag och insåg att jag är väldigt inne i löparvärlden, men vad gör väl det? Jag vill ju springa på fasta land helst och gärna efter en boll också. Men det går ju inte just nu så då får jag väl nöja mig med att vara trendig i löparvärlden. haha.
Mamma kommenterade det med "men folk kan ju inte veta hur töntigt det ser ut, jag skulle aldrig göra det där efter att jag sett Linda i vattnet".. haha, tack för ditt stöd mamma =)

Idag har jag jobbat hela dagen, med Jonnis, Maria, Lisa, Tommi och Fia.. Det var, vad ska man säga, enformigt, men dagen gick ändå ovanligt fort. Och Jonna, nu när jag vet omständigheterna förstår jag, bra att du sov själv =)
Efter jobbet har jag endast pluggat och tagit min promenad. Okej jag har busat lite med mamma med.

Imorgon är det skola, plugg, springa i vattnet, fika me johannis och förhoppningsvis en del myselimys.

Det ryktas om 20 grader och solsken imorgon med, hoppas det stämmer.

Han kommer med solsken till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback