27/4

Godmorgon godmorgon! Linda är i skolan, aningen för tidigt, 07.40 liksom, när hände det senast? Men jag medger att jag inte är allt för pigg, men jag blir väl förhoppningsvis...
Marknadsföringslektion väntar, och kan inte påstå att det är ett av mina favorit ämnen, snarare tvärt om, men nu är det inte långt kvar, bara att kämpa hela vägen!

Och solen skiner, finns det något härligare än att gå upp på morgonen och upptäcka att det är ljust? och att solen skiner? och att man kan åka till skolan utan jacka? Ja, kanske någonting, men det är en otroligt härlig kännsla iallfall. Jag njuter, allt vad jag kan =)

Igår hade jag en lång dag, först skola, sen en lååång dag i stan med Johanna. Å vad underbart det var att se dig igen. Vi får skärpa till oss, det är inte bra för mig att vara borta från dig sådär länge! Vi hade massor att prata om och lyckades slå oss igenom hel rad affärer UTAN ATT HANDLA. Är detta möjligt? Vi var otroligt stolta över oss själva. Tyvärr tror jag att stoltheten försvinner idag då jag behöver köpa någonting lämpligt att ta på mig inför kvällen, eller kanske inte? får se om jag orkar. Ikväll är det iallafall utgång, park lane är det som gäller med några klasskompisar och en del annat gött folk tror jag. Man blir så sugen när det härliga vädret kikar fram och det blir nog till att sitta på någon uteservering i solen innan. =)

Nej nu ska jag hämta böcker i skåpet och ladda för lektion, men det kanske kommer mera senare.

You never know...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så är jag tillbaka igen, nej, jag har inget liv, hinner man med att skriva långa inlägg här har man nämnligen inte det. För varför sitter jag inne vid datorn när vi har finaste vädret sen förra sommaren utanför dörren? Ja det kan man ju fråga sig... Jag har precis gjort mig klar för kvällens utgång. Amelie och Wilma ser ut som om att det bara blir vi, haha =) Ska fira vårat mvg i projektet, utan våran lilla Jonna förmodligen, men vi får väl festa för henne med!

Och ja, efter skolan idag fastnade jag inne i stan. Trallade runt lite, Amelie köpte ännu ett par skor och Amelie Du klagar på Mig. Du är snart uppe i lika stort antal som mig om du fortsätter såhär. haha. Jag sprang på en vit klänning som jag köpte, sen hittade jag en annan vit klänning som jag också ville ha, efter mycket om och men kom jag fram till att den jag köpte var lite naturvit, vilket inte skulle passa till studentmössan. Jag gick och lämnade tillbaka den och sprang och köpte den kritvita... så nu är jag nöjd.
När jag kom hem var min mamma tvungen att komentera klänningen "ååh, Linda du ser ut som när du var liten". Mamma, det var precis vad jag ville höra (inte) och jag fick en stor kram, den var iof skön. Men vi kom fram till att med ett par snygga skor så blir klänningen förmodligen ännu finare, och tänk studentmössan också.. Åh jag kan inte vänta längre, jag längtar längtar längtar!

Och ikväll kommer han, den dära, den underbara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback