29/4

Dessa söndagar, får jag någonsinn gjort någonting vettigt? njae...!

Är väl inte helt nöjd med fredagen, kändes något onödig, även om det var mysigt å sådär. Men ja, vad lär man sig? Att man kanske inte ska förvänta sig föör mycket. men, bättre lycka nästa gång.. (imorgon, valborg)

Lördag, var det igår, var och kollade när syrran och min lilla pettson (min stjärna)  spelade gbg-cup. Det blev förlust efter en bra kämpa insatts, med 8 spelare och en utespelare i mål kan man inte kräva mer av er brudar, ni får helt klart godkännt, bra jobbat! Efter matchen åkte familjen in till stan, en hamburgare och en mysig middag på Hard Rock Café, det var hemskt mysigt. Sen åkte vi och handlade mat, vilket inte var lika mysigt, men vad gör man inte för och med familjen, haha.
På kvällen kom den efterlängtade, David. Vi kikade på några avsnitt OC och hade trevligt =)

Idag var vi och kollade innebandy återigen. Ännu bättre match idag tjejer. Deras målvakt gjorde matchen, utan henne hade ni vunnit med tre fyra bollar. men men.. BRA JOBBAT! Och ni skulle bara veta hur sugen jag är på att springa in på planen och springa några vändor, men inte då. Jag får hålla mig i skinnet till behandlingen är över. På torsdag kommer den första, jag väntar med spänning och rädsla. Får se hur det går.

Och egentligen så skulle jag ju plugga nu, eftersom att jag har ett filosofiarbete som ska vara inlämnat på fredag, prov onsdag och torsdag. Linda kom igen, gör det du ska =)

You and me Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback