5/4 - fortfarande

Nej, jag kan inte hålla mig borta och nej, jag har inget liv. Eller? :D haha.

Idag har jag varit så duktig så att jag pallrade mig in till stan, återigen. Köpte min fina klänning som jag suktat efter så länge, men inte tagit mig tid till att köpa. Provade den för andra gången igår när jag var i stan me pettson och bestämde mig för att tänka över det en natt till och imorse när jag vaknade var jag bara tvungen =)
Köpte lite hemlisar med... hihi.

Pettson, imorron, första gången utan falsklegg, det blir grejer. Frågan är vart det bär av bara. haha. Det märker vi. Alltid lika kul med dig gumman. Utan dig är livet typ, dötrist (L). Terre, anna, jag och pettson, kanske en johanna också om hon orkar pallra sig in till stan och vara lite social, hoppas.

Mamma har inbillat sig att man blir frisk av att dricka te (som jag inte tycker om) blandat med wisky (som jag ogillar ännu mer) så jag har fått smaka på det med. Men det gick inte ens att få ner när jag tvingade mig själv. Så då får jag väl vara sjuk kanske.

Saknar dig nu, Kom hem å så liksom =)

köööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback