7/4 00.19

Kanske borde sova, men det gör jag inte =)

Blev ingen utgång som planerat idag, men det var faktiskt rätt skönt. Nu kör vi gärnet imorgon istället brudar (L) kommer bli sjukt kul! Ölbrännboll, eller i mitt fall ciderbrännboll ska bli spännande. 

Jag, Terre och David myste till det med bio. Det var najs. Mr been, kul och seg, kort sagt! Men vi gjorde ju iallafall någonting mer än att sitta hemma. Under dagen hann jag dessutom med att övningsköra en del och strosa runt på allum, utan att handla någonting. (jag är sååå stolt över mig själv).

Varje gång jag tänker på innebandyn, längtar jag efter laget nu. Vad skulle man göra utan alla sköna brudar? Det är inte bra att vara borta såhär länge ifrån varandra. Tur att vi får en cup tillsammans nästa helg innan det låååånga avbrottet. Då ska jag dessutom börja min behandling som bara gnager i huvudet på mig. Varför ska det vara jag? jag orkar inte! Men jag ska klara det så snabt som möjligt så jag fort är tillbaka på banan igen =)

Till sommarn blir det sommarjobb på kungälvs trä och jag säger som personalchefen, vem vet vad som händer sen... känns iallafall skönt att ha jobb, nu slipper jag tänka på det, ett problem är löst och en sten lossnar från, hmm, hjärtat, eller hjärnan, eller, tjaa gud vet vad. Det är en lättnad iallafall. Igår sökte jag dessutom högskola. Butikschefsutbildning på distans är det som lockar mig mest faktiskt. Men vi får väl se om jag löser det!
Jag har dessutom under lovet tagit mig tid att boka in körlektioner och teorikurs, vilket känns mycket skönt. Äntligen börjar jag få lite ordning på mitt liv =) hoppas att det bara kan fortsätta på såhär.

Vissa människor tackar man gud för att man har i vissa stunder och ibland undrar man vart dem gömmer sig. Jag tycker att detta börjar gå över gränsen nu. Hoppas du förstår snart. Du betyder så mycket för mig och jag vill aldrig mista dig. Kanske det är hos mig problemet ligger? Jag vet inte. Men det känns lite kasst som det är nu. Jag vill att det alltid ska vara du och jag, och iof det kommer det alltid vara. Så tråkigt när man har så lite tid för varandra och helt plötsligt börjar prioritera bort varandra bara. MEN, jag älskar dig.


Glad påsk försjutton!

Kommentarer
Postat av: Terre

nemen titta. terre har också skaffat sig blogg :) visste inte att du och pettson hade,, så nu finns det fler sidopr att läsa på :) kulkul. ses om en stund hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback