8/4

För igår var det påskafton och idag är det dagen efter påskfirandet...
Gårdagens firande började nere på Surte IP med lite gott folk. "ölbrännboll" var temat för kvällen, fast vi körde "ciderbrännboll". Och trots lite snö och regn ställde vi upp oss för en härlig brännbollsmatch, något oseriös kanske. Men vad kan man förvänta sig? Vi bestämde oss (Jag, Pettson, Therese och Lisa) för att kila hem till mig och chilla lite. Det blev lite dricka och smått och gott att äta innan vi tog oss ner till buss stationen för färd in mot stan. Vi hann med att träffa micka och jenny också, det var himlans trevligt brudar.

Väl inne i stan bar det av till gamleport och det blev en lång härlig natt. Johanna och Joakim dök upp också, inte dåligt alltså. Ååå det var så skönt att se dig igen gumman (L). Och brudar när jag ser er sånna här kvällar, när alla dansar, har roligt och är glada blir jag så överväldigad. Inget kan ersätta er, lovelovelove.
Å ja, pettson, min stjärna, nu är du firad, välkommen i gänget, äntligen stor (L).

Urs, Linda bröt idag ihop. När jag kommer å tänka på den här dumma behandlingen jag ska genomgå. Hur ska jag klara av att sitta still? Ingen innebandy, inga långa härliga löprundor, inte ens något gymmande, ahh. Jag kommer aldrig stå ut. Och den där dumma kärring vatten gympan måste jag stå ut med också. Hur ska detta sluta? Börjar tveka på om jag verkligen vill göra detta. Jag kan ju leva med ryggen, lite iaf. Men kanske är lika bra att få ordning på det. Åhh.. vad jobbigt!

Var å kollade på min kära kusin när han spelade final i dumleslaget med. Jag är imponerad, han är ju liksom sjukt bra, och han är ju bara 93! Yeah, kusiner och morbror och Lisa, skönt att träffas igen, dom är himlans bra!
 Åter till matchen, hur patetiska får ett gäng grabbar i tonåren vara liksom? bua ut vissa spelare och sitta och gapa på domarna, vad hjälper det liksom? Ibland undrar man vart föräldrarna håller hus och hur dessa stackars barn blivit uppfostrade för jag skulle vilja kalla det dålig uppfostran...

Filmfilmfilmfilmfilmfilm... hoppas att det är vad kvällen ska präglas av. Vet inte om jag är kapabel till någonting annat :D 


Cause i think i like you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback