Måndag 9/4

Plugg,plugg,plugg... och diverse sjukdomar

Ja, vaknade sisådär halv ett och blev lycklig över att jag sovit bort halva dagen. Eftersom att denna dag skulle präglas av plugg och en snorig näsa. Kan denna dumma infektionen bara försvinna från min kropp eller är jag tvungen att greja medecin, kan det trots allt vara halsfluss? Jag vägrar tro på det bara. Men det kanske är så det är.
Himlans skit, som vi brukar säga.
 
Nåväl, ett brejk från svenskpluggandet, orkar liksom inte hela vägen, tankarna svävar iväg på annat. Och ibland önskar jag verkligen att jag kunde tänka lite mindre. Egentligen är det ganska onödigt att tänka så mycket som jag gör. Man bara oroar sig för saker som egentligen inte är några problem och ibland får man för sig så konstiga grejor, Linda lägg genast av. Eller, det kanske finns någonting posetivt med det också? jaa.. det får vi väl hoppas.

Imorgon är det jobb och träning. Hoppas att jag mår aningen bättre, ska bli så skönt att få träna igen. Men det kommer vara så jobbigt under helgen och veta att detta är den sista träningen jag får på länge. Ohh.. jag vill inte vara borta så länge. Mitt liv präglas av träning... hur ska jag klara detta? Långa promenader och vattengympa är vad som kommer underhålla mig under en och en halv månads tid och förhoppningsvis är det bra efter det. Men man kan aldrig vara säker... TYVÄRR!

Mysig gårdagskväll...

Är jag påväg att ramla dit? låter jag mig själv ramla dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback