Söndag 1/4

Oj vad tiden springer iväg, helt plötsligt är det april, vart tog mars vägen?

Jag måste erkänna att jag tycker att tiden går för fort. Jag är dålig på att stanna upp och tänka efter. När ska jag hinna med allt? Hur ska jag hinna bestämma hur min framtid ska se ut, när jag hela tiden har massa annat i tankarna? åh, det börjar bli dags att bestämma sig nu. Innan det är för sent.

I fredags var jag ute me lite brudar från klassen. Sjukt kul kväll... kanske inte borde bett någon hämtat mig bara, det blev lite fel där. Men jag är glad att någon äntligen visar att den bryr sig och tar tag i mig, visar att allting inte är okej. Så man kanske kan se både positiva och negativa saker med det där. Men Linda, lite lugnare i framtiden tack =) Jag lovar mig själv, att coola ner och tänka efter. Nu är det bara att gottgöra dig, min sköna. Bara jag inte förstört allt som fanns där...

Kankse borde man inte gå och kära ner sig på en gång. Det kanske är en väldigt dålig idé. Men vad ska man göra, man kan ju inte direkt styra över sina känslor. Man kanske kan försöka hålla dem inom sig ( jag är sämst på det ). Men jag vet inte, och vad är det egentligen jag vet? hmm.. ingenting.

Saknar brudarna i laget. Det blir allt för sällan nu när de inte är massa träning och massa matcher. Skit tråkigt. Från att nästan ha setts varje dag, till ingenting liksom. hmm.. hur ska jag stå ut utan er?

89tjejerna imponerade i Sundsvall, det var ingen som trodde att ni skulle ta ett poäng och det slutade med att ni nästan gick vidare, bra jobbat brudar. Jag är stolt över våra surte tjejer som vart dem som visat framfötterna och gjort mycket poäng. Me like You.

Ut i solen och njuta av den härliga dagen, den går inte i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback