Datoranvänding

Ja, jag använder en dator som jag alltid gort, slår på den och den funkar liksom, funkar den inte ropar jag på george och det dröjer max ett dygn innan den är igång igen... Hmm, försöker ta mig igenom 30 datorsidor som handlar om alla delar i en dator och datorns hördvara och mjukvara, dvs, lite för mycket för att mitt huvud ska tycka att det är okej... Men jag vet att jag måste lära mig det och att det är bra att kunna sen när jag ska ut i arbetslivet och bli chef. Jag menar en chef ska väl kunna det mesta? Lite om datorer iaf. well well, blir väl snart till att återgå till dem där många bokstäverna med markeringspennan i högsta hugg! =)
Imorgon väntar föreläsning, körskolan, match och min david..

Fröjered borta, kan bli en spännande match och framför allt värdemätare för oss. Men brudar detta grejar vi, bara vi vill och ger oss fan på att vi ska vinna. Efter matchen beger jag mig mot skövde och David. Ligger ju enbart en halvtimmes bilväg från tidaholm så george har lovat att köra mig om vi vinner. haha, så nu räknar jag med det, i annat fall får jag slåss med alla människor på tåget från falköping till skövde. men det ska jag väl inte behöva göra? Vi ser till att göra ett mål mer än fröjered och bjuda på en riktig match först så löser sig resten av sig självt.

Och idag har jag och mamma vart på kungsmässan och shoppat, och varit sådär duktiga på att göra av med pengar som bara vi kan vara. Och George är världens snällaste och bara tiger när vi kommer hem med alla fina påsar. Efter det väntade en lätt joggingtur i fontin, 5 km blev det. Alldeles lagom såhär dagen före match när man känner att en del slaggprodukter samlats i benen, dem är förhoppningsvis ur världen nu.


KB,MG,GB

Kommentarer
Postat av: Pettson

haha.. jag vill, men han är för liten! nu ska jag snart åka till skolan, kör idag :) när börjar du idag? smsar nog snart :)

2007-08-24 @ 08:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback