Fredag

06.30 syster yster väcker mig  - kan jag se ut såhär?
Okej det har blivit lite utav en daglig rutin nu när mamma vart borta, jag vet inte vad jag tycker om det egentligen. Sjukt gulligt, och eftersom att jag vet att jag kan sova några timmar till klarar jag av det. Andra bullar blir det när jag ska börja plugga också, då får vi göra oss av med den rutinen.
Jag vaknade igen halv ett och kom snabbt upp på fötter, ännu en halv dag försvunnen. Gick upp och gjorde en härlig frukost innan jag pluggade lite körkorts teori. Senare lagade jag middag till mig och mina sis, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde alla timmarna där emellan. Men säkerligen ingenting viktigt.

Nu har det precis vart filmfilmfilm med pettson och fia. Okej brudar, början och slutet var bra. Men mitten, tja, jag har inga komentarer, jag befann mig i en helt annan värld.  Sorry!
Sen en härlig men kort pratstund innan pettson begav sig hemmåt och jag styrde stegen hit!

9.30 imorgon då gubbar, laddade för massa innebandy!
Lördag och Söndag, here we go!

I dont know what to do, you are always on my mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback