Hemma

Ja, då var man tillbaka i lilla surte igen och ja, jag har haft en underbar helg. Trots att det varken blev bio eller utgång har det vart kanonmysigt. I fredags slumrade jag nästan innan vi ens hunnit heja ordentligt på varandra och igår somnade jag sådär som jag bara älskar att somna. Framför en film i davids famn, men där (i soffan) kunde jag ju inte ligga hela natten så jag fick pallra mig till sängen efter att ha somnat efter halva filmen och somnade raskt om igen.

Vaknade imorse av att damugan lät... och ja, jag blev ganska imponerad klockan var bara åtta och gossen var i full gång. Hmm, jag kikade förvånat upp innan jag somnade om till det ljuva ljudet från damsugaren. Vaknade sedan när david kom hem och hade vart och handlat frukost. Mmm, ibland får man ha det bra.
Tog efter en sen frukost farväl vid tågstationen. Väl på tåget slog jag mig ner och kände plötsligt en obehaglig blick mot mig. Jag tittade upp och jodå, där sitter en kille och stirrar. Jag visste inte riktigt vart jag skulle titta, fram, bak, åt sidan? Ja, tillslut tog jag fram ipoden som jag lånat av david och låtsades somna.
Och Pettson, jag vet att du förstår vad det var för kille om jag bara säger att det var en såndär som vi bara älskar. Bakåtkammat hår, lönnfet, wanna be brat och ja, jag har inga fler elaka komentarer på lager. Men han kanske var snäll? haha. Det kommer jag ju dock aldrig få reda på.

Väl framme vid göteborgscentral stegade jag till bussen med min tunga väska. Jag slog mig ner och pillade fram mobilen i föhoppning om att slippa bestiga berget med min tunga väska. Men tydligen var friidrotten idag viktigare än mig och min väska och det var bara att börja färden. Väl hemma var jag helt genomsvett och packade raskt ur väskan innan jag besökte min kära vänn, duschen.

Sedan dess har jag letat efter någonting att plugga på, men jag har inte kommit överrens med "first class" och hittade därför ingenting att plugga på. Då tog jag itu med lite tvätt och hjälpte till att skala några potatisar.
Efter maten film med pettson (L)

You are my safest place to hide.

Kommentarer
Postat av: Pettson

Ja Kalle, haha. Han kanske var snäll

2007-08-26 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback