Lycka inte till ;)

Tidigt på morgonen är det, och imorse trodde jag inte att jag skulle orka slå upp mina ögonlock OCH tunga var dem, men jag lyckades tillslut att pallra mig till jobbet. Det var en lång dag igår, jobb, dubbelkörlektion och träning. Körlektionen gick super och jag börjar få kläm på det här med att köra bil och det tycker även min körlärare så jag börjar se ett slut. Halkan och teorin om en vecka med. Även träningen gick bra och det var väldans kul att få lira lite igen. Man saknar det mer än man tror! 

Men trots min underbara måndag, 4 timmars sömn på en natt, det räcker inte för fröken Karlsson, det får bli ändring. Men det är ju sjukt tråkigt att sova själv, speciellt när man längtar så efter att ha dig runt omkring David, men det är bara att hålla ut. Det är väl såhär det kommer att vara under hela hösten, varesig jag vill eller inte. Kanske blir det för hårt, men jag kommer nog hålla till i skövde, hos dig, en del =) så detta ska vi lösa utan problem.

Pettson, alla alla alla mina tankar går till dig idag och det vet du. Jag väntar med spänning REDAN! Man ska inte säga lycka till har jag hört, det betyder otur. Därför önskar jag dig inte lycka till utan håller en tumme och låter mina tankar gå till dig =) You can do it baby (L)

Brumbrum pettson! 


Kommentarer
Postat av: Terre

jaså, uppkörning för pettson antar jag :D

2007-08-14 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback