Skolan?

Ja, nu sitter jag där igen, i skolbänken! Och jag försöker känna efter hur jag känner för detta.. För två månader stog jag och skrek "fy fan vad jag är bra" och var lyckligast i världen över att äntligen vara färdig med skolan och nu är jag tillbaka igen. Det är verkligen inte samma sak nu som då. Det är ny skola och nya klasskompisar, men det känns mer sorgligt än bra. Det är först nu jag inser att det aldrig mer kommer vara spsp3b/spei3c =(
Men detta ska gå bra, jag kommer in i det och den nya klassen verkar också mysig, jag har ingenting att klaga på.
Om två år står jag där, redo för arbetslivet och det känns otroligt skönt att veta att man då har en utbildning! Jag ska bara förstå att denna studie tiden inte kommer vara någon dans på rosor. Även om jag vet att den kommer bli rolig måste jag finna mig i att det kommer bli jobbigt och att jag måste kämpa för att fixa detta. Men det gör jag, det försöker jag intala mig själv iallfall. För ingenting går om man inte vill, eller hur?

Ett långt samtal från min vapendragare och vänn Johanna igår. Och det var bra skönt att få prata med dig igen, och gud vad mycket vi har att prata om när vi låter det gå såhär lång tid mellan våra samtal och möten. Och jag vet att vi har sagt att vi måste bättre oss flera gånger och jag vet att det är sjukt mycket att göra. Men vi måste verkligen ta tag i oss. Det är ju du och jag liksom (L) Imorgon, torsdag, långfika?

Och sommaren lider mot sitt slut, men brudar vad säger vi? vi har ju redan planerat inför nästa sommars roadtrip.

Kallebula, ja det är det nya enligt stefan, han utvecklas och hittar nya smeknamn. haha. Dags för träning ikväll igen, och nu är det riktigt kul brudar =)

Körskolan och pärmarna väntar, innan lärare kent väntar för körlektion! majs.

Lördag(L)


Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha, jag träffade Jomma idag. (okej, han är noooog ful. åh, jag dör!) men i alla fall, haha.. så han bara direkt när han kom "när stack ni ifrån chez då?" och jag bara "hm, bra fråga.." haha, inte alls onykter ;) han hade i alla fall koll på att vi gick. åh. jag älskar honom, jag är kär! :D haha. jag får ju orgasm utav att se honom snart.. ärlig talat, nu tar jag honom. NEJ PETTSON, HAN ÄR FÖR LITEN OCH OMGOGEN.

2007-08-23 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback