Stress?

(x) Tandläkaren
(x) Skolan
(x) Körskolan - plugga teori
(  ) Solariet
(x) Tvätta
(x) Frisören
(x) Körskolan - körlektion
(x) Match
(  ) Plugga - datoranvändning

Tämligen en dag full med aktiviteter. Inte för att jag har någonting emot det, men detta shemat blev lite för pressat och jag fick välja bort min efterlängtade solariebränna för istället åka hem och hinna slänga i mig lite mat och slänga in mitt matchställ (som jag trodde var rent) i tvättmaskinen innan jag skulle iväg till frisören. Denna stress ledde till att jag efter knappt halva dagen fick trycka i mig två huvudverkstabletter för att orka ta mig igenom resten av dagen. Men ja, måste säga att jag är nöjd med det jag hunnit med och jag har några saker mindre att ta i tu med framöver. Det känns skönt!

Det ligger 17 sidor datoranvänndning exakt tio centimeter från min vänstra hand som väntar på att bli igenomlästa och jag antar att jag borde ta tag i det idag innan jag lägger mig i sängen. Men det gör ingenting är ju trots allt "ledig" imorgon. Men denna ledighet innebär att jag har en hel dag till att plugga på körkortsteorin, vilken behövs finslipas inför torsdagen. Och jag ska även försöka hinna med en morgonspringtur och ett solariebesök. Jag har även bestämt träff med min kära vänn Johanna. Vart och när vet jag inte dock, men det kommer väl fram imorgon?!

4-2 till Surte mot Vännersborg och jag måste säga att vi gjorde en bra insatts efter att vi pratat om att rycka upp oss efter första perioden. Andra och tredje var riktigt bra. Bra jobbat brudar!

hmm... papprerna? - Ja. okej då.
Jag har hundra orsaker till att inte läsa igenom dem. För jag menar, hur kul är det med datoranvändning? Vem bryr sig om hur processorn, ett ljudkort och ett grafikkort fungerar? Jag ska ju faktiskt inte bli butikschef för en datorbutik. Men det är bara att ge sig in i havet av papper och datorns diverse delar och lära sig det. Har ni några frågor vad det gäller datorer hedan efter kan ni ju vända er till mig, jag har hört att jag ska bli något av en expert efter att ha läst igenom alla mina pappershäften och min otroligt roliga bok som jag tvingades köpa för 350 riksdaler. Och vad var det första fröken Karlsson tänkte när jag såg priset hon behövde betala? - hmm, vad hade jag kunnat få för dem här pengarna? - kanske ett par skor eller en fin partytopp. wellwell, vad gör man inte för att lära sig om datorer!? Tyvärr har jag inga fler ursäkter nu och ska kassta mig över mina otroligt spännande papper och försöka få dem färsiglästa innan jon blund kommer, wish me luck!

Cause i want it that way.

Kommentarer
Postat av: jonnah

ni kommer att spilla många tårar under denna säsong. detta är bara början........

2007-08-28 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback