Torsdag

Vaknar av att min söta syster stormar in i rumet vid halv sju innan hon åker till skolan, somnar dock om gott efteråt. Vaknar en och en halv timme senare av att min mor ringer och gud vad jag blev glad, pratade av oss lite innan jag återigen somnar in i min djupaste sömn.
Vaknar vid elva då Sofia och Anna ska iväg och frågar om dem ska köpa någon mat, en tanke på att gå upp skymtar förbi, men jag somnar raskt om.
Vaknar halv tolv av att Pettson ringer mig somnar återigen om och vaknar inte på riktigt förrns pettson skickar ett sms där hon skriver att hon är påväg hem till mig.

Traskade ner till terese för att hämta teoriprogramet inför mitt stundande körkortsprov. Tack gumman!

Vi var på uppdrag, skönt att ha grejat det, tack Lisa! Och Pettson, vad skulle jag göra utan dig i mitt liv? (L)

Dagarna flyter på ganska fort, kvällarna blir längre och längre, trots långa telefonsamtal  är det jobbigt. Varför måste det finnas en baksida med kärleken jämt? saknaden! Men man får se det positiva, kan ju vara bra att sakna varandra ibland, så uppskattar man varandra extra mycket när man ses. Men fy sjutton vad jobbigt det är.

You make me feel like i am in paradise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback