Tråkigt?

Så kasstas man in i verkligheten igen. Vart tog det fina vädret och mina 40 grader vägen? och vart tog pick uppen vägen?  Jobb, regn, minibuss.. hmm.. Jag Älskar Sverige =)
Linda, för fan, kom ner på jorden, du har vart i himlariket i tio dagar, dags att ta tag i det riktiga livet igen!
Det är mamma och goerges tur att ta en tur till himlariket och dem grekiska öarna. Så från och med imorgon är jag "barnvakt" åt mina tre SMÅ systrar =) Trotts allt är jag sjukt glad att jag har er alla tre. Vad vore livet utan er liksom? Nu slipper det bli tomt i huset och vi ska nog se till att ha riktigt roligt. FF som vi kallade när vi var små? Baby-malin är du på eller? vi gillade ju sånt förr. haha. 

Måste erkänna att min kropp går emot mig lite idag efter träningen igår och jag känner mig sjukt gammal. Men det börjar jag ju bli också, haha. Sjukt gött att få lira igen och få känna svetten i pannan! Det är ändå det jag strävar efter här i livet och det jag älskar nästan högst av allt. Skönt att få träffa alla igen och få prata av sig, eller hur pettson? =) Fick även tidigare under dagen ett otroligt efterlängtat långt samtal från min Johanna. Och guuuud vad jag saknar dig. Mer än vad jag själv kan förstå tror jag... på återseende snarast!

Att en liten jävla skåning som dessutom är 90a kan få en att tappa greppet. Varför låter jag det hända? 

Cause all I can think about is YOU.

 

Kommentarer
Postat av: BabyMalin

Bangar ALDRIG, det vet du Kalle ;)) Väntar på inbjudan till fest snart då! hahaha

2007-08-10 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback