"Träningsläger"

I helgen har årets första "träningsläger" avverkats. Men jag kallar det tränings helg för ett riktigt träningsläger blir det inte förrns man sover över, faktiskt, om jag får säga det själv!

Och ja, måste säga att det var en jobbig lördag för mig. Ingenting fungerade och ingenting gjorde som jag ville. Dem negativa tankarna kommer och ja.. kan det vart därför ett av våra teoripass var mental träning idag? Även om jag får kännslan av att sitta i en skolbänk varje gång det är teori tyckte jag faktiskt att det var intressant. Och jag tror absolut att det är någonting vi behöver jobba vidare med. Det är nyttigt för oss alla, både spelare och ledare.
Träningen därefter blev den roligaste på länge och vi fick igång ett gott tugg... Nu är det bara att fortsätta i samma positiva anda, för nu känns det som om att jag har hittat tillbaka, eller jag går iallafall på en stig som är påväg tillbaka till innebandyplanen. Kommer säkert fler tunga perioder men då är det bara att fortsätta kämpa, allting kan inte gå som på räls jämnt, även om jag hemskt gjärna vill det!

Nu är jag himlans sömnig, men ändå sprallig på något sätt. Jag vill hitta på någonting roligt, men orkar inte!

Oh ah du är så go änna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback