David

Dem bli starkare och starkare ju mer tid jag tillbringar tillsammans med dig. Hur ska jag någonsin i ord kunna beskriva vad du betyder för mig? Tämligen omöjligt. Jag har försökt förklara genom att prata och berätta det för dig öga mot öga men mina försök har slutat med en suck och en tanke som lyder :
 "Jag fattar inte hur man kan vara såhär kär".
Jag har aldrig kännt såhär förut. Någonstanns måste kännslorna få komma ut. Jag tänkte göra ett tappert försök att skriva av mig lite. Men insåg genast när jag satte mig ner att detta aldrig heller kommer att funka. Så jag hoppas helt enkelt att du förstår ändå och känner mina känslor (?) min David.

Känslan av att fortfarande vara nykär(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback