Fredag

Ljudet från nintendo wiis nya spel guitarr heroes ljuder ur högtalarna på tven. Och jag som tänkte plugga. Så var det med den saken. Inte lätt när man har sju syskon eller vänta nu, helt plötsligt var vi nio. hmm.. vart ska detta sluta?

Well idag är det hemresa som står överst på planeringen, och tacka vet jag X2000, för tågresa upp på fem timmar, den klarar jag inte utan syrran. Men tre timmar, det är väl överkommligt. Väl hemma är det bara att transportera sig till mataffären för att köpa in diverse mat till våran stundande fjällen resa. Och gud vad det ska bli mysigt. Det bara kryper i kroppen på mig nu, benen längtar efter att få ställa sig på skidorna igen och swicha ner för backarna. Hoppas att jag kan fortfarande bara. haha.
Efter maten är inhandlad är det dags att träffa David igen och jag har väl mer eller mindre längtat sen vi skiljdes åt för en vecka sedan. Ja och det känns som en hel evighet. Japp, det ska bli mysigt att kramas lite igen.

Annars händer väl inte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback