Fredag

Ännu en jobbdag över... Känns som om att man börjar komma in i dem här rutinerna nu. Känner dock att jag fått lite för lite sömn, blir till att ta igen dem inatt, så man orkar springa imorgon. För då ska vi sopa banan med RBK!
Undrar hur lång tid det dröjer innan kroppen säger ifrån på riktigt. Visst jag känner mig stressad och känner att jag har för mycket att göra för mitt eget bästa. Tyvärr kommer inte min hjärna (och jag) fatta det förrns kroppen säger ifrån.

Matförgiftning - bra Linda! Lite pizza som uppladdning för morgondagen. Ingen köppizza dock, det blir georges lagade. Finns det någon godare? tvek.

Har även laddat ner en Julskiva(?) idag. Stolt över att jag fattade hur man gjorde. Men hur bra var den liksom "idrottens julskiva" ingenting jag kan rekomendera iallafall! Var väl inte den jag hade planerat att ladda ner heller. Men står allting på engelska kan det ju bli hur som helst. Det är ju inte lätt liksom.

Hört att det är Pettson och Kalle kväll idag. Lite idol och mys... mm det gillar jag! För tjejen, du är fantastisk.
Natten ska spenderas hos David. Stackarn, jag kommer väl somna innan han hinner blinka! Like always.

Inatt är jag din.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback