Onsdag

På besök i södra delen av Sverige. Tja, jag kan väl inte säga att jag älskar det. Men så länge jag slipper prata med dem äkta skåningarna så trivs jag som fisken i vattnet. Skulle dem råka börja prata med dem så är det bara att avvisa dem, jag förstår ju ändå inte vad dem säger kom vi fram till idag när vi lyssnade på den skånska radion på vår färd från tågstationen i Ängelholm till Helsingborg.

Annars har jag väl inte hunnit med så mycket idag. Lite plugg, med betoning på lite där. Mer lär det bli under dagarna, annars kan det bli jobbigt nästa torsdag vill jag lova.

Missad träning idag, trist. Men förmodligen hade jag ändå inte kunnat vara med då jag sitter här och har ont i halsen och känner mig halvkrasslig. Kankse bra att jag kommer bort så att frestelsen till att spela innebandy inte kan bita tag i mig och vinna över den smarta hjärnhalva som talar om för mig att jag inte borde träna när jag är sjuk?
Jag vilar mig i form tills nästa vecka, eller? Vilar och vilar.

Igår hann jag med ett besök hos Pettson, oj vad jag hade önskat att det besöket kunde varat längre. Men man kan inte alltid få som man vill =( tycker om dig gumman. Hade alldeles för mycket att prata om. Tar igen det så fort jag kommer hem. Saknar dig redan. Tacka vettja mobilen. Men ändå...

Nej, nu är det dags för sängen. Det är inte varje morgon man får stiga upp klockan sex för att en liten sprallig unge vill visa upp sig i sina nya lucia kläder. Det är väl kanske trots allt, efter många om och men, ganska gulligt. Men kanske inte klockan sex på morgonen? Vi får väl se imorgon.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback