Söndag

Dessa söndagar, varför måste dem alltid komma? Men egentligen, vem orkar hålla reda på veckodagarna. Alla dagar kommer och dem går... ingen är den andra lik, eller? Inte i mitt liv iallafall.

Helgens match, vad ska man säga? tråkigt, men sant! Vi spelar otroligt  bra i första, börjar komma efter i andra, för att sedan inte orka(?) i sista perioden. 6-4 slutade matchen, sett till hela matchen kanske dem var aningen hetare, men jag måste säga att jag tycker att vi var värda ett poäng. Dommarna var under all kritik, men tyvärr lönar det sig inte att gälla på dem såhär i efterhand, inte under match heller för den delen. men men... bara att ladda om för nästa helg brudar, för jag har hört att vi ska ta sex poäng då!

För övrigt var ullaredsresan en hitt. Påvägen ner insåg vi nöjet med att åka flera varv i rondeller, eller pettson? Mycket sjukt. Men vad skulle man gjort utan dig liksom? förmdligen deppat ihop, du gör mina dagar ljusare! Hittade en del smått och gott... mestadels juklappar och saker till rummet. Och gud vad sugen man blir på att frigöra sig från hemmet och skaffa något eget när man hittar alla dessa prylar. Ser faktiskt ut som om att det blir en flytt efter sommaren. =)

Helgen har förövrigt spenderats med papps, lena och syster yster (i fredags även med farmor). Idag införskaffades en ny dator. Tack papps! Pappa begav sig hemmåt idag, jag blev avsläppt hos david. Nu sitter jag i skövde med min dator som min kära pojkvänn hjälpt mig att starta igång. Mmm, i like!
Ser ut som om att det snart blir sängen eftersom att jag imorgon ska ta mig hem till göteborg, föreläsning väntar klockan halv ett, eller redovisning av ett arbete. Mja, sådär sugen!

Nio månader igår, och som sagt, dagarna kommer och går. Månaderna springer iväg... och jag bara njuter. Låt mig aldrig vakna ur denna drömmen. Älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback