Torsdag

Närmar sig den efterlängtade julhelgen...  Ja gud vad skönt det ska bli att bara få ta det lugnt(?)

Tentan i ekonomin idag gick väl som förväntat, sådär. Det får bära eller brista, jag gjorde vad jag kunde. Det var lite väl svårt kan tyckas. Men det är bara att hålla tummarna och ladda om, för den 9onde är det dags för tenta ingen, suck. Då står kursen inköp och varuhantering för hemskheterna. Men det ska jag nog fixa, det innebär dock massa plugg under min "lugna" julhelg.

Idag efter tentan väntade göteborg med sitt enormt stora och jobbiga utbud på julklappar. Suck, blev trött redan efter att vart inne i första butiken. Hur ska JAG veta vad alla andra önskar sig i julklapp när dem inte önskar sig nått? SÅ jobbigt. Lite improvisation och dem flesta julklapparna är klara. Har dock dem två svåraste kvar, Pettson och David, era krånglisar =) Men det ska jag nog också kunna lösa inom kort (hoppas jag).

Satt och disskuterade med min mor när jag kom hem idag. (köpte julklapp till henne idag i stan)
Jag: Det var svårt, men jag tror jag har hittat någonting som du kommer att gilla... Men jag hade lite problem, svårt att veta vad du ville ha och David var inte till mycket hjälp.
David: Nej, men det där med halsband är inte min starka sida.
Mamma: Nej, nu är det ju ingen överraskning.
Haha, bra jobbat David. Hoppas att hon hinner glömma tills julafton. hihi

Sängen kallar på mig. Tidigt uppgång imorgon, dags att återvända till jobbet igen. Det var ett par dagar sedan sist. Och lite extraslantar i januari månad låter inte helt fel. Har hört att det kanske blir en resa till London i vår för lite shopping och fotboll. Det gillar jag!

Ditt hjärta är gjort utav renaste guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback