Butikschef

Japp, idag kom beskedet, om tre år är jag färdigutbildad butikschef...

Det var en sten som föll från hjärtat, nu kan jag njuta av resten av sommaren, jobba dem veckor jag har kvar, för att sedan börja plugga igen. Och denna gången ska jag läsa massa roliga saker, gud vad kul det ska bli, jag är sjukt taggad.. Att programet är tre år långt innebär att jag är 22 när jag är färdigutbildad och jag måste säga, att det ger mig lite ångest, men va fan, jag har hela livet framför mig, och så länge jag får göra någonting jag alltid drömt om gnäller jag inte. Soo thats it, min framtid är säkrad. Ingen mer oro, ingen mer stress, låter som om att det är precis det jag behöver bli av med. wellwell...

Dagen har varit fantastisk faktiskt. Steg upp med tuppen och tog mig en härlig löprunda innan frukost. Solen sken och fåglarna kvittrade, jag tog en dusch och gjorde mig en härlig frukost, satte mig på verandan njöt av solen och mina goda mackor, dessutom hade jag körkortsboken vid min sida. Efter frukost satte jag på mig bikinin och efter det avnjöt jag en dag i solen på bryggan och i gräset. Kvällen bestod av en båtutflykt och en god middag, en skål för att jag kommit in på min utbildning, sedan en kall båtresa hem (då solen faktiskt hunnit gå ner). För Värmdö är mitt sommarparadis.

Men ack vad jag saknar alla där hemma.. Detta börjar bli tungt nu, en rastlös Linda liksom, vad ska jag ta mig till? Har nog inte fattat att jag kan koppla av och varva ner än, hela tiden måste det hända någonting, eller? Men jag taggar för nästa helg brudar, för då blir det konsert och party, jag längtar.
Hoppas på besök av David på fredag också.. men vem vet, får väl se hur det blir med den saken. Saknad är du iallafall, och alla andra också för den delen om inte det framgått.

En sjöman älskar havets våg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som om du har det himskans bra... blir inte alls avis i ösregnet här hemma. Men ta det lugnt och vila upp dig nu så du är full av energi när du kommer hem... Kram kram

Postat av: Carro igen

Grattis förresten!!

2007-07-12 @ 09:29:39
Postat av: Pettson

Grattis hjärtat! Nu blev det sol i hela mitt rum :)

2007-07-12 @ 14:43:23
Postat av: jonnah

grattis kkarlsson, ska det blir folk av dig med=)

2007-07-12 @ 19:40:12
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback