Farväl

Ja då var det väl dags.. Dags för den där tråkiga, sorgsliga men ändå förväntansfulla hejdåkramen! Mamma, (och alla andra) nu åker jag till andra sidan jorden =) Men jag kommer tillbaka. Urs hatar att ta farväl, även om jag vet att vi kommer ses igen är det lika jobbigt varenda gång. Tio dagar utan alla här hemma.. wellwell, jag ska inte gnälla.

Idag har jag hunnit med att umgås med min kära vänn Johanna. Vi åt thaimat och jag hällde vatten i hela johannas mat. (moget va?) NU var det ju inte så att det var med meningen utan jag råkade välta två glas vatten över hennes tallrik och det var vatten ÖVERALLT. Men johanna fick ny mat och allting gick bra tillslut som tur var. Och det var väldigt gott också må jag säga.. Efter detta lyckades jag, återigen, shoppa... och göra av med pengar, inte vad min ekonomi behövde men vad gör man inte när man verkligen hittar någonting man vill ha =) Sen tog vi farväl och jag lovade johanna att komma tillbaka hel. Gumman, Jag Älskar Dig!

Igår kväll tog jag farväl av Pettson. och ja, vad kan jag säga? Hur lyckades vi välja den filmen, bara på måfå av typ 200 stycken? Vi lyckades välja en bra, rolig och speciell film. BRA GJORT. haha. Du lyser upp min värld hjärtat, är så glad att du finns. Du betyder (L)

Grattis CARRO på 25årsdagen! hoppas du får en fin dag.

Hejdå, farväl och hejdå. På återseende, kanske från andra sidan allt vatten? =)

Kommentarer
Postat av: Puff

Och jag älskar dig! Och nu kommer du hem hel glad och inte för brun för då vill jag inte se dig ;) Ha det underbart hjärtat!

Postat av: Carro

Tack tack!!!

2007-08-01 @ 17:53:50
URL: http://bjorkner.blogg.se
Postat av: jonnah

Tjena hoppas du har det bra, vi kommer att sakna dig i Båstad det ska du veta...;) men du har det inte säkert helt tråkigt själv...=)

2007-08-02 @ 10:52:53
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback