Gessle..

Dagen startade med lunch (nudlar) hemma hos sara. Jag, sara och Pettson, senare dök även våran lilla Johanna upp. Vi blandade "nyttiga" drinkar, och vi tappade det ganska fort. Sen bar det av mot stan, träffade terre och jennie vid busshållsplatsen och drog oss till jensens. Där käkade vi och hade det mysigt innan vi promenerade bort till storan för att senare ta spårvagnen till slottskogsvallen.
Himlen sprack upp och jag såg inte ett enda moln när Per Gessle intog scenen, vilken konsert. Helt underbart! Denna händiga mann, han kan, vilken stäming och vilket liv... Det är sådanna här ögonblick man önskar kunde vara förevigt. Vänner, sol och Per Gessle, det säger mig bara en sak, SOMMAR!

Efteråt var jag sjukt taggad för att gå ut tills jag helt plötsligt upptäckte att jag var ensam kvar med lilla Malin och hennes kompisar. Japp, vart tog mitt gäng vägen? Meningen var att vi skulle hålla ihop. Men det blev väl lite missförstånd och annat... Jag klandrar ingen, detta är sånt som kan hända. Detta i följd av att jag fick huvudvärk ledde till att mitt partyhumör försvann och jag bestämde mig för att åka hemmåt. Innan min hemfärd hann jag med att träffa Filip, och guuuuud vad det var skönt! Och gud vad jag tycker om dig mycket, när jag som bäst behövde dig liksom, då bara uppenbarar du dig! =) 

Sen styrde jag mina steg mot avenyn där min pojkvänn och "taxi" väntade. Tack ännu en gång för att du ställer upp på din veliga flickvänn.

Brudar, jag måste ändå säga att det var en helt fantastisk kväll. Konserten var grym och vi var grymma =) sjukt mysigt att vara alla igen och bara umgås utan att känna några måsten. Får se till att detta händer oftare. För brudar, ni är det bästa som finns, utan er är jag ingenting. Jag hjärta Er (L)

Tycker om när du tar på mig, tycker om när jag har er vid min sida!


Kommentarer
Postat av: Pettson

Hihi, alltid :)

2007-07-23 @ 09:54:36
Postat av: Terre

Klart meningen var att hålla ihop. Man kommer lätt bort i sånna stora mängder folk, och då kan man ta hjälp av sin telefon ju :) (L)

2007-07-23 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback