(huvud)staden

För er som vill veta så regnar det hä med...

Jag vill börja detta inlägg med att tack för en störtskön lördag. Surte IS - Me like! Även om det var en otroligt trött fröken karlsson som begav sig till Hard Rock så hade hon väldigt roligt. Jag begav mig dock hem ganska tidigt pågrund av min trötthet som kröpp fram allt eftersom kvällen gick och pågrund av min stundande flygtur till sthlm som faktiskt skulle ske under söndagen.

Denna resa som framförallt görs för att jag, linda karlsson, ska få tid att varva ner och sova bort denna trötthet som tränger in i varje vrå av min kropp. Har jag gått in i väggen kanske? Jaja, nu har jag iallafall semester och tid att vila ut och funder på vad jag vill med livet, och det ska jag minsann göra.
Denna måndag har spenderats med min far. Sov först tills jag vaknade, begav mig mot stan, läste massa teori, lyssnade på massa musik, åt en härlig thailänds lunch och åkte med pappa på två möten (på nk, inte mig emot). Vi kom hem efter jobbet och bestämde oss för att ta en löptur innan någon av oss hann slå sig ner i soffan och så blev det, har nu käkat en härlig middag och jag hör min fars snarkningar i örat där jag siter med den bärbara datorn i knät framför tven.

Jobbigt dock att jag redan saknar alla därhemma, men jag vet, jag behöver komma ifrån det för att vila ut mig helt och hållet. Men jag vill inte inse att det faktiskt har gått såhär långt. Att jag måste åka iväg för att verkligen kunna koppla av. Men detta är helt enkelt vad jag behöver. Även om jag känner för att ta nästa flyg hem till er =)

Min stååålis är saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback