L.A

27 juli - 10 augusti - Los Angeles, Californien

Tjejer jag vet att detta innebär att jag missa båstad, och tro mig, jag fick en tår i ögat när jag insåg det. Jag har längtat sen förra året när vi åkte därifrån. Men samtidigt får jag ställa mig frågan, hur ofta får man chansen att åka till Los Angeles och då står valet ganska klart för mig. Kommer sakna er och tänka på er och även om jag inte finns med på planen eller brevid så har ni mitt fulla stöd, jag kommer tänka på er varje sekund och jag hoppas på uppdatering av både match och fest resultaten på andra sidan världen =) Jag kommer sakna er brudar, men sen har vi ett helt år framför oss, och gud vad underbart det ska bli.

Två veckor med sol, bad och upplevelser. Och här sitter en linda med ett leende på läpparna, jag trodde inte jag skulle få se solen denna sommaren, men sedär, helt plötsligt, ändrade planer och jag åker till L.A. 
Ett hus med pool och en cab står och väntar på oss när vi kommer fram, mer vet jag inte. Jo vilket datum jag åker, men här sattsar vi inte på någon planering inte, vi tar det som det kommer...och man vet aldrig vad som kan hända. Men hur roligt hade livet vart om allting hade vart förutbestämt?

Imorgon kommer jag hem från sthlm btw. Hemlängtan och lite msnande med pettson och ett samta till mamma och jag insåg att jag inte fixar en dag till i huvudstaden! 

California here we come. 

Kommentarer
Postat av: Pettson

besviken är det siata jag är på dig. du gör helt rätt som tar chansen när du får den hjärtat. jag hade däremot blivit besviken om du inte hade tagit den, :)

2007-07-12 @ 20:58:37
Postat av: Baby-Malin

Fan va tråkigt Kalle :( för oss andra menar jag! Men det är klart du ska åka.. Du får ha det underbart! Fast jag antar att vi ses innan du åker, Surte är inte så stort ;)

2007-07-12 @ 22:43:36
Postat av: Terre

Vad kul att du kom in på det du sökte =)
Fyfan vad kul att få åka till L.A! Det hade man inte tackat nej till :P
Synd bara att du missar Båstad

2007-07-13 @ 00:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback