Sommarlov

Ja, förklaringen till varför jag inte hunnit med att blogga är att jag verkligen har njutit av min sista semester vecka för denna gången. Ångesten kryper upp längst ryggraden när min tankar går till måndagsmorgonen... Men men, det är fyra dagar, sen drar jag till varmare breddgrader =)

Denna veckan har varit blandad må jag säga. Massa David, sömn och film, bad och sol med pettson, jag har även hunnit med att kolla lite fotboll. Men jag måste säga att jag mer ägnade mig åt att kolla på alla fjortisar som endast åker in till stan för att ragga fotbollsgrabbar och tjuva lite uppmärksamhet från fotbollen. Komiskt att vi varit där, i den där fjortisfällan, en gång. Ja, jag säger bara suck, vilka jobbiga tider det var. Man visste inte vart man hade sig själv eller någon annan. Tacka vettja att man växt upp, lite iaf, haha. 

Dagen idag har bestått av sömn till halv ett, en smaskig frukost med david och hans far och sedan några avsnitt av min nya favoritserie "hidden palms". Yeah, två avsnitt kvar och jag kan knappt bärga mig. Nu är jag hemma igen, ska snart knalla bort till bohus och fördriva lite tid med pettson och saris. ME LIKE.

Imorgon ska vi vara ALLIHOPA igen, och guuuud vad skönt det ska bli. Är det såhär det ska vara att bli vuxen och jobba? att man inte ska ha tid för kompisar? hmmm... då vill jag aldrig bli vuxen. Men imorgon brudar, glömmer vi jobb och allt annat och ägnar allting åt varandra. Det ska bli underbart. Bara vi har vädret med oss, jag har läst regn, men jag håller tummarna för uppehåll, åtminstonne under konserten. Efteråt får det regna hur mycket det vill, då håller väl vi oss till något dansgolv någonstanns ändå.. eller hur brudar? =)

sommartider hejhej, sommartider....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback