Vänskap

Vad vore livet utan vänner?

Det finns mycket jag faktiskt skulle kunna klara mig utan. Men jag tvivlar på om jag verkligen skulle klara mig utan er, alla mina underbara vänner. För som många andra sagt förr Personer, Kärleken, Saker, kommer och går men vänskapen består. Ni formar mig, får mig att skratta, stöttar mig, tröstar mig, finns där, gör mig lycklig... Ja listan hade kunnat skrivas lång...

Hoppas ni förstår hur mycket jag uppskattar er. Trots att det blir mer och mer sällan tänker jag inte på er mindre och jag tycker absolut inte om er mindre. Jag saknar er varje minut utan er. 
Behövde bara få tala om hur underbara ni, alla mina tjejer är. Tack för att ni finns runt omkring mig!

Friendship, forever and ever! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback