Vardagen

Det känns som om att jobba helt plötsligt har blivit en del av vardagen, och skolan är som bortblåst. Visst, det är skönt att jobba och tjäna sina egna pengar, men fan vad bra man hade det i gymnasiet. Om jag fick välja skulle jag nog vilja gå i trean på gymnasiet resten av mitt liv.  Tänk vad bra man hade det...
Och jag måste erkänna, att jag blev tårögd idag när jag fick hem katalogen där det stog "avgångsklasserna, Hulebäck, 2007". Jag slog genast upp sidan med våran klass och insåg hur mycket jag verkligen saknar alla. Hur ska det gå utan spsp3b,spei3c?

Tre dagar kvar innan semester. Efterlängtad och väl behövlig dessutom.
Och nej, det bir inget sthlm på fredag Pettson. Jag drar på söndag istället =) Du med kanske? ;)

Grattis Amelie till körkortet (L)


Kommentarer
Postat av: Puff

I miss you bejb!!

Postat av: jonnah

tack att ni inte glömt mig.=) ses snaaart=)

2007-07-04 @ 18:13:55
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback