En dag som prinsessa.. 2/6

Min bal, en av dem mest underbara dagarna hittils i mitt liv! =)
Vaknade tidigt, min mamma körde mig till frissören. När jag gick därifrån var jag riktigt nöjd, som jag nämnt tidigare. Dagen blev mycket lång, satt och räknade timmarna och minutrarna, men fem blev det dags för lite sminkning. Den stog sofie för, och sofia stog för att fixa naglarna. Vilken underbar familj man har! Tillslut blev det dags för det jag så länge väntat på... Klänningen togs på och jag kände mig som en riktig prinsessa. Mamma, vilket jobb du gjort, och vad fint det blev, du ska ha en stor eloge. Tacktacktack!

Pettson, Micka, Terre och Malin kom förbi och det blev massa massa fotandes innan min kavaljer slutligen dök upp. Då blev det ännu mer fotandes innan vi begav oss mot bilen. Bilen som skulle ta oss till götaplatsen där vi mötte upp resten av våra underbara vänner. Och gud vad fina alla var, man kan inte ens finna orden. Helt underbart är det ända jag har att säga! Efter ännu mer fotografier på götaplatsen, gick vi mot valand efter orkesten göta lejon. Väl inne på valan väntade ett glas champanj och ännu en fotografering och lite mingel, innan vi fick gå in i matsalen. Där åt vi, körde hejaramsor och pratade massor. Efter efterrätten kom valsen, som vi aldrig lyckades få till, jag och min kavaljer, efter en del tramp på klänningen gav jag upp och vi gick och satte oss. Och vad händer då? -Amelie hör jag Caramia? -Oja. och vi rusar genast till dangolvet där vi tillbringade resten av kvällen med alla andra svettandes, vackra människor. När vi slutligen skulle bege oss hemåt åkte skorna av och fötterna var fulla med blåsor och var nog väldigt arga på mig. haha. Men jag åkte ändå hem med ett stort leende på läpparna.
Tack för en underbar kväll. Min underbara klass, Filip, min familj och Joels pappa som snällt körde oss.

image29 
Kommer mer bilder imorgon om allting vill funka som det ska då.

Vad är väl en bal på valand? Förskräcklig, förfärlig och alldeles alldeles UNDERBAR!


Kommentarer
Postat av: Carro

VAD FIN DU VA!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback