För NI har tagit studenten!

Sara, Jennifer, Anna, Lena, Pierre, Mp, Jonas.... listan kan göras lång och FAN VA NI ÄR BRA! Sicken underbar dag det var igår. Var och kollade när jennifer och sara mfl sprang ut ur skolan och vilken glädje. "den blomstertid nu kommer, weeeei" Jennifer, du är underbar! Jag och terre stressade efter att ha uppvaktat brudarna hem till mig och käkade och duschade. Därefter bar det av till Jennylund, och herregud. Jennifer, HÖRDE JAG SKÅL? - SKÅÅÅÅÅÅL.
Efter en del mat, tårta och dricka bar det av till stan och wish... där började det väldigt fint, hela avenyn ner med taxin, nervevade fönsterutor och en del gapandes. Sedan skulle jag ta en tidig buss hem pågrund av att jag har bal idag. När jag ska ta upp gaderobsbrickan och busskortet är dem borta? Varför händer detta alltid mig. Väskan har vart stängd hela kvällen, jag har inte ens öppnat den för att köpa någonting i baren, och ändå är grejerna borta. Någon måste ha snott dem. Så ett samtal hem löste mina problem och jag var hemma runt ett! Har idag fått ta tag i att ringa å kolla om jackan finns kvar och förmodligen gör den det. Men busskortet är nog som väntat borta.

Men vilken kännsla att se alla lyckliga studenter, springa ut i friheten. Och denna kvällen är någonting jag sent glömmer. Nästan alla gamla klasskompisar på plats och guuuud vad jag tycker om er! Fick dessutom träffat pettson(L)

Tack alla mina underbara flickor och pojkar för en underbar kväll (L)
Och tack alla som försökte hjälpa mig att få ut jackan =) Filip, Matte, Johanna, Jennifer, Pierre, Sara.  

Nu längtar jag ännumer än vad jag gjorde innan.  

Så, baldags idag ja. Det är nästan så att man glömt bort att det ska avklaras innan studendagen. Men var hos frissan tio imorse och GUD vad jag är nöjd. Gick därifrån och sken som en sol. Tårarna var nära på mamma när hon såg mig, och än har jag inte sminkat mig eller satt på mig klänningen, vänta bara =)  Gud vilken underbar kväll detta kommer bli... och solen skiner. Kan det bli bättre 19.15 ska vi vara på götaplatsen för fotografering, sen bär det av ner mot valand. Gud vad jag ÄLSKAR studentlivet. Kan det hålla på föralltid?

DAVID, kom hem!


För ni har tagit studenten, för ni har tagit studenten, för ni har tagit studenten, FY FAN VA NI ÄR BRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback