Frihet

Man känner sig så fri, bunden men ändå på något sätt fri. Att gå till jobbet är någonting jag bestämt själv att jag ska göra, ingen tvingar mig att gå dit, ingen tjatar om att jag måste göra läxor, ingen ångest dagen innan prov. Så himla skönt!

Och jag börjar komma in i jobbet, ingen stress, ingen som tjatar längre. Vi chillar, gör det i våran takt och fikar, heeela dagarna. Det är såhär jag vill ha det =) Morbror, morbror, tack för att du grejade detta! Extra kul att vi är på samma ställe och kan springa och reta varandra hela dagarna, för det är vi ganska bra på.

Imorgon åker min familj till cypern och lämnar mig alldeles ensam hemma. Hur ska detta gå? Jag och mamma var och handlade igår, pan pizza och micromat. Haha. Nej det blev faktiskt en del grillkött och annat också, för det behövs ju inför veckans grillkvällar! Johanna, min puff, flyttar in imorgon, ska bli underbart att få en vecka tillsammans med dig. Det var längesen, alldeles för längesen. Studentnojan har tagit kol på oss, vi tappade det liksom. Haha. Nej skärpning på oss, här och nu! Mys i en vecka, JAVISST!
Och imorgon är det chillkväll med brudarna, eventuellt några grabbar med. NICE!

Pettson, du får inte åka ifrån mig. Hur ska detta gå liksom? Ingen Pettson i två veckor, shit! Nej, vi binder fast dig imorgon så får du stanna här med oss, du kan också få flytta in, trion samlad liksom. Fattar du hur grymt det hade varit... vilken vecka vi hade haft. Nej, men hoppas att du får en underbar resa (L)

David, finner inga ord, du har hjälpt mig att hitta tillbaka, tror jag.

Nu blire en härlig brottarträning, får se hur mycket min klena kropp klarar av idag. Jag känner mig så vek, men nu ska det byggas muskler. Oja.

Kärleken är vacker, tål alla attacker!

Kommentarer
Postat av: Pettson

skojar du med mig? det hade blivit hur grymt som helst!! men det kommer fler tillfällen, då så :)

2007-06-16 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback