Fy fan va jag är bra

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, fy faaaan vad jag är braaaa!

Bästa dagen i mitt liv var torsdagen. Den började 05.00 och slutade 04.30. Och efter det var jag minst sagt omtummlad. Men vilken kännsla... springa ut ur skolan, hoppa och skrika och veta att man aldrig mer behöver komma tillbaka. När jag träffade släkt och vänner på skolgården stog jag bara och skakade, det var helt underbart. Allting bara släppte och tårarna var sjukt nära...! Efter att ha kramats om, blivit fotograferad och tagit emot blommor begav jag mig mot ett flak som stog och väntade. Och vad roligt vi hade, upp och ner på avenyn tre gånger. Är det konstigt att jag fortfarande inte har fått tillbaka min röst? =) Pappa plockade upp mig vid götaplatsen där hälften av gänget badade, jag höll mig dock på avstånd. Från götaplatsen och hem satt jag och skrek, med lite hjälp av Malin och Sofie... och jag tror ingen missade när jag anlände till Herrgårdsvägen, haha.
Väl hemma blev det presentöpnnandes, massa gäster, massa mat, massa dricka och massa kramandes. Tack alla som kom för att ni orkade pallra er hem till mig, det betydde otroligt mycket.
Sen bara fortsatte kvällen i en himlans fart. Parklane var en hel historia för sig, fy fan va kul vi hade, stog på baren hela kvällen, Jennifer kan man säga att vi hade tappat det totalt? haha

Jag och Jennifer: Oskar du har tappat det!
Oskars tjej: Vad är det du har tappat?

(internt, så himlans kul)

Och vad kan man säga om mcdonalds liksom, jag dör av skratt bara jag tänker på det. Jennifer kunde ta en kille som låg och sov över sin mat, och jag köpte mat för 60 kronor men det ända jag slutligen fick i mig var en chesburgare, resten åt Jonas upp eller slängde iväg. Vad hände där liksom?
Sen blev det taxi hem och ett par timmars sömn innan nästa dag började.
Var det studentfirande igen eller? -oja

Det var mina kära och älskade vänner, johannas och Tereses, tur att ta studenten. Och det blev en till helt galen dag/kväll/natt. Vi tappade det totalt när vi (pågrund av att vi missade bussen) hamnade på BALANCE i Nödinge. Och Jennie nej, vi hade inte tappat blansen. hahahaha. Sen bar det av till mig, byta om och kila ner till Terre där det var fullt drag. Vi begav oss in till stan, och jag skulle nästan vilja säga att denna kvällen blev ännu galnare.
Tack för två helt fantastiska dagar gubbar och gummor.

Idag är vi alla helt förstörda och min kära David har kommit hem så det blir nog mys och sömnsömnsömn inför morgondagen. Jag är så SJUKT nyfiken på vad vi ska hitta på.

Nu orkar jag inte mer. STUDENTEN, BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!

Vi har tappat det totalt brudar!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback