Godis jouren

Ja jag hörde att det var den George hade idag =) och jag och mamma blev sååå lyckliga, nu bara väntar vi. Det borde ju inte ta mer än två minuter, för det är väl inte mer än den tiden dem har på sig när dem ska ut och släcka bränder och detta är minst lika viktigt =)

Och jag tillhör numera kategorin ARBETARE. Gud vad jag knegar på dagarna. Idag har jag fått lära mig kassan lite, men jag lovar, detta kommer ta tid. Lite för mycket att hålla reda på innan jag är proffs.
Snickarna blir brunare och brunare, och jag blir blekare och blekare. Ja, lite ångest har jag, men vänta bara tills min semester kommer. Då ska det pressas, eventuellt en resa i juli med, hade inte suttit helt fel! MUMS.
Och ja, jag trivs faktiskt bra på jobbet, trots att det är lite jobbigt. Men jag har ju alla grabbar runt omkring mig och det skadar mig aldrig. haha

Nu väntar jag på DAVE och godis och en härlig myskväll. Chanserna är väl iof ganska stora att jag slocknar tidigt idag med. Igår när jag kom hem från träningen duschade jag och åt, sen la jag huvudet i mammas knä i soffan och slocknade innan nio. Vad hände där liksom? Gubbar jag har tappat det totalt!

Vad vet du om kärleken innan du förgäves hatat den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback