Jag har tappat det...

Oj, har jag någonsin varit tröttare? Allting slog tillbaka helt plötsligt.

Igår var jag ute vid havet hela dagen och degade med min kära, älskade mamma. Sen var den en kall dusch innan det bar av till stan för att kolla bio. Spiderman 3 blev det, och jag avråder alla som tänkte se den från att se den. Jag sov mig nästan igenom hela filmen. Efter bion bar det av hem till David, där jag genast somnade på soffan. Han väckte mig och jag stapplade in till sängen där jag genast somnade om.

George kom och hämtade mig på morgonen och det bar av till hemlig ort. Den hemliga orten visade sig vara Kullavik och vi har badat, solat, grillat och haft segelrace hela dagen. Surte IS (L)

Nu pallar jag inte mer.

Sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kapprifol....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback